Často kladené otázky

Pořadový systém od eČekárny


Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se našich pořadových systémů a elektronických čekáren.

Přemýšlíte o koupi pořadového systému od eČekárny do vaší ordinace, lékárny nebo úřadu? Podívejte se na otázky, které nám nejčastěji kladou naši zákazníci před nákupem elektronické čekárny. Všechny odpovědi vám pomohou rozhodnout, který vyvolávací systém je pro vás nejvhodnější.

Máte-li jiný dotaz o čekárnovém systému, neváhejte a napište nám. Rádi vám odpovíme co možná nejdříve.

Pro koho je elektronická čekárna vhodná?

URČITĚ ANO! Pořadový systém eČekárny je ideální pro nemocnice a polikliniky. Elektronická čekárna zlepší organizaci práce zdravotnickému personálu, a ve větších zařízeních (kde fronty jsou na denním pořádku) plní svou roli velice efektivně. Vyvolávací systém zvládne současně spravovat fronty pro více ordinací.

Ano! Elektronická čekárna je vhodná pro malé ordinace. Dokonce i v malé ordinaci s 10-20 pacienty denně pořadový systém výrazně zjednoduší práci a zlepší komfort pacientů. Doporučujeme model DISPLEJ nebo PRINT MINI.

Bezpochyby! Pořadový systém v lékárně eliminuje fronty u pultu a umožňuje zákazníkům v klidu vybírat léky. Vyvolávací systém zajistí, že se nikdo nepředbíhá a personál má přehled o počtu čekajících.

Ano! Systém podporuje stomatologické programy včetně PC DENTDENTIST+DENT21 a Stomatolog (Hobosoft).

Ano, elektronická čekárna je ideální pro úřady, kde jsou každodenní fronty. Vyvolávací systém umožňuje občanům vybrat si konkrétní službu a být přesměrováni na správné okénko.

Funkce a výhody elektronické čekárny

  • Uklidní každou čekárnu a zpříjemní pracovní prostředí personálu.
  • Nevznikají nepříjemné situace, kdy se pacienti tlačí u dveří a pokřikují: Jdu si jenom pro!
  • Personál si pohodlně připraví práci a rozhodne, kdo si jde například pro dokumenty a kdo potřebuje lékařské ošetření.
  • Personál vidí fotografii načteného dokladu a nemusí doklad vybírat u dveří čekárny.
  • Načtené udají lze ihned uložit do ambulantního programu a založit zdravotní kartu pacienta bez opisování údajů.
  • Pacienta nemusíte dohledávat. Přímo otevřete dokumentaci z čekárny Vašeho ambulantního programu na základě načtených údajů pořadovým systémem.
  • Kompatibilní ambulantní program může zkontrolovat správnost údajů a načte dodatečná data z registru obyvatel.

Ano. Vyvolání pacienta na vyvolávací obrazovce doprovází gong a přečtení čísla lístku.

Na displeji přístroje jsou jednoduché instrukce. Dva kroky registrace zvládne každý (Vyberte položku a vložte doklad).

Ano! Počet návštěvníků, porovnáním s minulým měsícem a průměrná doba čekání  lze při používání programu Fronta zobrazit.

Elektronická čekárna funguje 24/7. Můžete si nastavit provozní hodiny a vyvolávací systém se automaticky aktivuje/deaktivuje podle vašeho rozvrhu.

Software a propojení s ambulantními programy

Software eČekárny je integrován s těmito hlavními ambulantními programy:

  • MEDISTAR
  • SmartMEDIX
  • MEDICUS
  • PC-DOKTOR
  • ADAM
  • MediFlow
  • WinMed
  • Indigo.cz
  • Dentist+
  • Dent21
  • HoboSoft Stomatolog

Žádný problém! Pokud nepoužíváte žádný z podporovaných ambulantních programů, můžete využít náš vlastní software FRONTA, který dodáváme zdarma se pořadovým systémem. Alternativně nabízíme otevřené API pro propojení s vaším systémem.

Více informací naleznete na stránce Software.

Ano! Našim zákazníkům nabízíme tzv. otevřené API, aby si mohli propojit čtečku i se svým ambulantním programem. API umožňuje propojení s jakýmkoli systémem přes otevřené API, online rezervace – QR kódy, automatickou identifikaci a real-time synchronizaci dat.

Když se pacient zaregistruje v elektronické čekárně, jeho údaje se automaticky přenesou do vašeho ambulantního programu. Eliminuje to ruční opisování a minimalizuje chyby. Software pořadového systému synchronizuje data v reálném čase.

Instalace pořadového systému

Instalaci pořadového systému provádí náš kvalifikovaný servisní technik. V rámci instalace zajistí:

  • Testování všech funkcí
  • Veškeré kabelové rozvody elektronické čekárny
  • Konfiguraci vyvolávacího systému
  • Propojení s ambulantním programem
  • Zaškolení personálu na čekárnový systém

Více informací najdete v sekci Instalace

Pro instalaci pořadového systému potřebujete:

  • Přístup k počítači s ambulantním programem
  • Místo na stěně pro elektronickou čekárnu
  • Elektrickou zásuvku v dosahu

Více informací najdete v sekci Instalace

Technické otázky k elektronické čekárně

Zařízení se připojuje k routeru počítačové sítě prostřednictvím standardního datového LAN kabelu, který poskytuje stabilní konektivitu s odpovídající datovou propustností a s minimem provozních výpadků vyžadujících servisní podporu. Připojení prostřednictvím WiFi je možné v případě instalace naším technikem.

Zařízení jsou napájena 24V DC. V tomto případě lze napájet pomocí pasivního PoE. Napájecí adaptér je dodáván s přístrojem. Vyvolávací obrazovka potřebuje 230V AC.

Ano! Není omezen počet vyvolávacích obrazovek. Každá obrazovka může zobrazit až 10 slotů. V případě většího počtu klientů se sloty posouvají.

Ano.

Ceny a služby k pořadovému systému

Instalaci pořadového systému o víkendu je nutné domluvit se servisním technikem.

Služba technické podpory a předplatného programové údržby je poskytována za účelem zajištění kontinuity funkčnosti systému instalovaného do technické infrastruktury zákazníka.

Služba zahrnuje:

  • Upgrade funkcí programu fronty
    Upgrade je uvolňován minimálně 4x/1 rok. V rámci upgradu jsou prováděna vylepšení stávajících funkci, implementovány funkce nové, optimalizovány funkce optického rozpoznávání a rozvíjena komponenta programového propojení s externími programy
  • Technická podpora
    v rozsahu 0,25 hod./měsíc. Podpora je zaměřena zejména na konfiguraci zařízení v síti a korekce nastavení.

Záruka na hardware je 24 měsíců. Vzdálená podpora je v rámci měsíční technické podpory a programové údržby.

Pro více informací nám prosím napiště dotaz.

Ano! V ceně elektronické čekárny je zahrnuto kompletní zaškolení personálu na používání pořadového systému. Školení trvá 30-60 minut podle složitosti čekárnového systému.

V některých případech je možné rozložit na splátky.  Nutno konzultovat.

Dostupnost systému a multijazyčnost

Ano! Vícejazyčné prostředí – menu až v 8 jazycích. Pacient si v pravém horním rohu displeje zvolí do kterého jazyka chce čtečku přepnout a zobrazí se menu v požadovaném jazyce.

Pacient má na výběr, buď se může identifikovat pomocí občanského nebo řidičského průkazu, nebo se identifikuje pomocí funkce „Nemám kartu“, která ho iniciuje k vypsání svého příjmení a roku narození pomocí virtuální dotykové klávesnice.

Samozřejmě. Jelikož vyvolat pacienta jménem Úřad pro ochranu osobních údajů povoluje.

Ano. Kromě vyvolávacích údajů lze na obrazovce promítat reklamní nebo informační sdělení, například pomocí Google prezentace. Rozšířené možnosti přináší naše zařízení SMART Signage, které nabízí široké spektrum funkcí pro publikaci obsahu.

Více o produktech: Produkty eČekárny
Informace o instalaci: Instalace
Software a propojení: Software

Nenašli jste odpověď?
Napište nám:

Jak získat elektronickou čekárnu pro vaši ordinaci

instalace elektronické čekárny

Zavolejte nám nebo vyplňte kontaktní formulář. Domluvíme si bezplatnou konzultaci o pořadovém systému.

Náš specialista s vámi projde vaše potřeby a doporučí nejvhodnější elektronickou čekárnu.

Na základě konzultace si vyberete čekárnový systém přesně na míru vašim potřebám.

Náš tým provede instalaci pořadového systému a zaškolí personál během jednoho dne.